15 Şubat 2011 Salı

birşey anlamadım...ve kapı süsüm 2

hastalıklarla uğraşıyorum buaralar..burak iyleşti derken şimdide ben çok fena grip oldum ilaçlar banamısın demiyor 3 gündür sürünüyorum resmen..
bu sabah uyandığımda hava okadar güzeldiki günlük güneşlik soğuktu biraz ama güneşi görmek bile beni mutlu etmeye yetti..okadar halsizliğime rağmen burağı parka götürmeye niyetliydim arkadaşımla planı yaptık 1 saat sonra çıkarız diye tam hazırlandık çıkıcaz oda ne dışarıda bir yağmur var anlatılır gibi değil tabi burağı içeri sokmak okadarda kolay olmadı hevesimiz kursağımızda kaldı ben zor bela içeri alıp durumu açıklamaya çalıyordum anlattıklarımı kanıtlamak niyetiyle cama doğru yöneldiğimde birde ne göreyim..durum yukarıda gödüğünüz resimdeki gibiydi hangi ara bukadar kar yağdı nezaman ortalık bukadar beyaza büründü bişey anlamadım.
bu anlattıklarımda toplam 1 saat içinde olan şeyler çok tuhaf sizinlede paylaşmak istedim. yukarıdaki görüntüyü oturma odasının peceresinden çektim..



neyse biz gelelim son yaptığım kapı süsüme..çok sevdim bunu renkli cıvıl cıvıl tam benlik... yabancı bir sitede görmüş arkadaşım resmini yolladı geçenlerde aynısından yaparmısın diye tabi dedim ama aynısı olmadı tabiki orjinalinde kuşlar vardı renkleri daha farklıydı ben kendime göre değiştirdim renkleri daha canlı kullanıp kuşları eklemedim..
böyle daha sade oldu bakalım siz ne diyeceksiniz

3 yorum:

  1. gecmiş olsun canım.havalar hep tuaf zaten dun ıst cok guzel bı hava vardı.bugun kar sogugu var.kapı susun cok guzel olmus hele renkler mukemmel paylasım ıcın tesekkurler canım.

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun arkadaşım.acil şifalar diliyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Çok çok geçmiş olsun, şu sıralar herkes aynı durumda sanırım.. Hem havaların düzensizliği hem de enfeksiyonların yaygın döneminde oluşundan herkeste aynı şikayetler sözkonusu, zira son 2 haftadır polikliniğe gelen hasta sayımızdan da fazlasıyla anlaşılıyor bu durum.. En çok da KBB polk. mağdur bu konuda. Neyse size çok geçmiş olsun.. Bolca vitamin desteği ile dinlenin, dinlenmeden düzelmiyor çünki.. Bu arada kapı süsü de çok şeker, cıvıl cıvıl..

    www.incicicegim.blogspot.com

    YanıtlaSil