20 Mart 2011 Pazar

yine kapı süsü 3


herkese güzel bir haftasonu dileyerek başlıyorum ..
hdiyem sahibini bulduktan sonra bende biranönce birikmiş olan işlerimi sizlerle paylaşmaya başlıyayım...
yine sipariş üzerine yaptığım bir kapı süsü bu...buna benzer daha önce bitane yapmıştım bu ise tamamen sahibinin istediği renklerden oluştu ve kapısında yerini almak için bugün yola çıkacak ..
gitmeden sizde görün istedim..
nasıl olmuş...?
sizde isterseniz pasajımdan satın alabilir yada bana buradan ulaşabilirsiniz..

6 yorum:

  1. neclacım sizde harika şeyler yapmışsınız..yorumunuz için teşekkürler..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş eline sağlık, Ççek kızlara çiçekli kapı süsü :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık ne güzel şeyler yapıyorsun kendinmi tasarlıyorsun yoksa baktığın site felan mı var demin zürafalı olanı inceledim çok güzel yapmışsın çok beğendim gerçekten ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. sezobigo teşekkür ederim..beğendiğine sevindim esinlendiğim şeyler oluyor ama genelde sipariş üzerine yaptığım için istedikleri doğrultuda kafamda bişeyler tasarlıyorum ve bunlar çıkıyor ortaya

    sevgili ayser ziyaretin için teşekkür ederim..


    teşekkür ederim şehnazcımherzaman beklerim

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık, çok hoş olmuş, sahibi güle güle kullansın. :)

    YanıtlaSil
  6. Cok seker olmus kapi susunuz. Ben de ciceklerden yapiyorum. O yuzden cok ilgimi cekti. Ellerinize saglik. Tayinle ilgili yazinizi da okudum. Hakkinizda hayirlisi olsun. Belki simdi aradan cikmasi daha hayirlidir. Hersey ummadiginiz kadar guzel gelissin ve yeni yerinizde cok mutlu olun insallah.
    Sevgiler

    YanıtlaSil