5 Nisan 2011 Salı

mimlendim..


uzun zaman oldu yeni yazı eklemeyeli..
pazar günü eve geldim 10 günlük bir aradan sonra içeri girince beynimden vuruldum resmen ..bir ev bukadar mı dağıtılır bukadar mı kirletilir delirecektim ya benim kocam nezaman bukadar pis pasaklı biri oldu anlıyamıyorum herşeyde bir düzen titizlik arayan adam gitmiş yerine uyuz biri gelmiş inanamadım çok sinirliyim çok..
pazar öğlenden beri ev temizliyorum hala daha bitiremedim ilk olarak burağın kullandığı yerleri temizledim sıra diğer odalara geldi bakalım nekadar daha sürecek ..
az önce mutfakta buzdolabını temizliyordum aklıma sezogibonun mimi geldi çok beklettim zaten hemen resimledim işler biraz beklesinde ben yazımı yayınlayayım artık
yukarıda gördüğünüz dolabım ve burağın gazabından bikaçtanesi sağ bitaneside gazi olarak kurtuldu maaalesef aslında magnetleri çok severim bisürüde vardı ama bunları kurtarabildim ancak onlarda resimdekiler
su tüp ve halı yıkamanın magnetleri o yıldıza benzeyende datçadan aldığım bir magnetti bukadarı kaldı
neyse çenem daha fazla düşmeden ben işime döneyim..bu çok uzun zamandır devam eden bir mim sanırım hemen hemen herkes mimlenmiştir ama olurda yanıtlamayan kalmışsa ve bu yazımı okursa onu mimledim demektir.yani herkes üstüne alınabilir
öpüldünüz

4 yorum:

  1. neclacım bende evden bir gün ayrılıp anneme kalmaya gidip gelsem bir günde darma duman olur ki sen 10 gün kalmışsın :)
    bizim ki güya titizdir kendine gelince vır vır vır ama dağıtmaya gelince gözü görmüyor mübareklerin:)
    buzdolabın ne kadar temiz benim çarşı gibi o yüzden mim için önünü çekmiştim yanını göstermeye cesaret edemedim millet ne pis hatun demesin diye:)

    kendine iyi bak görüşmek üzere
    ORDAMISIN NECLA:)))))))))))))

    YanıtlaSil
  2. dağınık koca derdi bende de var ne yazık ki.. ama işin acı tarafı sizinki hiç olmasa eskiden titizmiş.

    YanıtlaSil
  3. Bak ne güzel buzdolabın işte. En azından benimkinde temiz hahaha :)

    YanıtlaSil
  4. aynı mimden bende mimlenmiştim canım :)

    YanıtlaSil