30 Haziran 2011 Perşembe

nasıl mıyım.....?

biraz daha iyiyiz şuaralar ...
işler biraz toparlandı en azından yapılan temizlik bişeye benziyor..
bilgisayarımda geldi artık bol bol yazar yaptıklarımı paylaşırım..
canım abicime çok teşekkür ediyorum buradan iyiki varsın iyiki abimsin seni çok seviyorum ben bozmaktan yoruldum sen düzeltmekten sıkılmadın ne olacak böyle...yeni fotoğraf makinesi içinde çok teşekkür ederim..canım ya bilgisayarımı tamir edip yanına bide yeni bir fotoğraf makinesi ekleyip kargolamış bana dün elime geçti nasıl sevindim anlatamam
neyse dün malzeme eksiklerimi gidermek için çarşıya çıktık oğluşla okadar çok gezmişim ki yorgunluktan ayaklarım ağrıyınca mola verelim dedik ve belediyenin önündeki parkta biraz dinlendik 
burak beyin keyfi yerinde maşallah..
siz nasılsınız....??

5 yorum:

  1. İyiyiz, maşallah Burak Bey'e. Yeni fotoğraf makinanız da hayırlı uğurlu olsun:)

    YanıtlaSil
  2. canımm iyi olmana çok sevindim..ne şanslısın ne iyi bi abin var moralinin bozuk olmasına dayanamamış :) çok sevindim iyi olmana ..kendi adıma iyiyim şükür bizim ev işide muallakta dua et benim için 15 gün içinde belli olacak inşAllah...

    YanıtlaSil
  3. Ooo çok güzel habalerler iyisinde ee daha ne olsun sevindim adınıza kuzuyuda senide öptüm :)

    YanıtlaSil
  4. oo iyi necla işleri hafiflettiğine sevindim.ne zaman gidiyorsun kıbrısa ?
    canım benim fotoğraf makinanda hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  5. gözün aydın canım harikada bir armağan almışsın ne güzel güle güle kullan

    YanıtlaSil