9 Ağustos 2011 Salı

keçe magnet_kral tacı

biraz geç kaldım bunu eklemekte ama ancak fırsat bulabildim araya okadar çok şey girdiki az kalsın unutacaktım hatta az önce arşive bakarken farkettim ve daha fazla beklemesin istedim hemen paylaşayım sizinle
oğluşumun doğum günü için hazırlamıştım bunu gelen konuklara verildi ve hepsi çok beğendi benimde içime sindi doğrusu tema olarak buyıl kral tacını kullandım hatırlarsanız birde tacını hazırlamıştım mavi keçeden bu magnetleride kırmızı ve beyaz renklerden hazırladım çokda şık oldu 
sizde isterseniz pasajımdan veya 
yuncafe@hotmail.com adresimden bana ulaşabilirsiniz

2 yorum:

  1. ellerine sağlık cnm bu oğliş çok şanslı annesi herşeyi düşünüyor sevgiler:)))))))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir fikirmiş arkadaşım ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil