16 Ağustos 2011 Salı

telefon kılıfı

 herkese keyifli haftalar diliyorum..en sonunda bende yaptım telefonuma bir kılıf .. hep görüyordum bloglarda benimde uzun zamandır aklımdaydı ama bir türlü fırsat bulamıyordum aslında yapalı uzun zaman oldu ama ancak yayınlayabiliyorum
bunu sırf yapmak için yaptım kullanacağımdan falan değil aslında bide hiç sevmediğim bir renkten yaptım oan nasıl bir ruh hali içindeysem anlıyamadım valla resimlere bakınca fark ettim evet ben pembeyi hiç sevmem sevmedim de hep itici gelmiştir bu renk aksine oldum olası mavi takıntım vardır niyeyse..
bunu yaptın peki kullandın mı diye sorsanız 1-2 kez sanırım sonrası ise çantamda telefonun yanında bekliyor zavallıcık oraya kadar koydun bari telefonu içine yerleştirde emeğin boşa gitmesin dimi..
neyse elbet birgün oda olur..
şimdilik benden bukadar görüşmek üzere..
haaa buarada ben çok beğendim istiyorum derseniz..şirin işlerde satışta.. beklerim

5 yorum:

  1. pempeyi severim, bence çok hoş olmuş, kullanmayacağım çok şey yaparım bende, sırf deneyip, öğrenme takıntım yüzünden, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Güzel olmuş canım eline sağlık .

    YanıtlaSil
  3. benceçok güzel olmuş cnaım.pembeye bende düşmem ama rengide güzel olmuş.nedense bende en çok maviyi severim.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık ,çok güzel olmuş

    YanıtlaSil