23 Aralık 2011 Cuma

kırpık börek

hayırlı cumalar.....
yine haftanın sonuna geldik herkese keyifli ve güzel bir haftasonu diliyorum..ben yarım kalan işlerimi tamamlamaya gidiyorum 
ve bu haftayı bu şahane börek tarifiyle kapatıyorum herkese tavsiyemdir mutlaka denemelisiniz...


malzemeler:
4veya 5 adet yufka 
1 su bardağı kaşar peyniri rendesi 


sos malzemeleri:
3 yumurta

1 su bardağı süt 
125 gr margarin(eritilmiş)
yarım paket kabartma tozu 


iç malzemesi:
istediğiniz bir iç malzemeyi hazırlıyorsunuz ben patatesli yaptım 


hazırlanışı:
ilk önce sos malzemelerini karıştırıp bir kenara alıyoruz iç malzememizide hazırlıyoruz 
yağlanmış fırın tepsisine 2 tane yufkayı elimizde parçalayıp tepsinin her yerine gelişigüzel koyuyoruz üzerine iç malzememizi yayıyoruz 
onun üzerine kalan 2 yufkayı yine elimizde parçalayıp yayıyoruz 
rendelenmiş kaşar peyniri rendesini serpiyoruz ve kare dilimler olacak şekilde böreğimizi kesiyoruz ve ensondaa sosumuzu böreğin hertarafına sürüyoruz 
fırında kızarana kadar pişiriyoruz...
mutlaka deneyin ve sıcak olarak yiyin 
afiyet olsun

8 yorum:

  1. çok kolay ve lezzetlibir börek canım.ellerine sağlık.afiyet bal olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. hııım gerçekten enfes görünüyor canım ellerine sağlık.hayırlı hafta sonları.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım.Sana da Hayırlı Cumalar..

    YanıtlaSil
  4. Çok lezzetli olmuştur,eminim.
    Margarin yerine biraz sıvı yağ,1-2 kaşık yoğurt deneyebilirsin...

    YanıtlaSil
  5. sevda :saol canım

    mihrimah:sanada hayırlı günler canım teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle denenecek, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım benim ,benim acil durumlarda hayat kurtaran böreğim bu:))) çabuk hazırlanıyor olması çok işime yarıyor:)afiyet bal olsun

    YanıtlaSil
  8. olsa da yesem şimdi. patatesli böreğe bayılırım.

    YanıtlaSil