11 Aralık 2011 Pazar

oğluşum hasta... ve keçe çiçekler ...

 2 gündür doğru dürüst uyumuyorum maalesef 
benim bıdık ateşler içinde zar zor bugün bir çocuk doktoru bulabildikte götürdüm..üşütmüş benim paşa hemde çok fena.
ilaçları içince biraz kendine geldi...
hiç fırsat kaybetmeden oyun oynamaya başladı paşa nasılda pür dikkat bakıyor ya....
hep böyle oluyor ama nezaman eşim evde olmasın burak hasta..sağolsun insanın zor zamanında yanında olan dostlarının olması nekadar iyi ...
2 gün kaldı artık biraz daha sıkayım dişimide rahatlıycam oğluş babasına kavuşacak bende bol bol uyur dinlerim artık..
neyse bugünde her ihtimale karşı(gerçi ilacı içince toparladı biraz ama )sabaha kadar bekliyimde ateşini kontrol edeyim ne olur neolmaz..
buaradada yarım işleri bitirmiş olurum..

üstteki çiçeklerde boş zamanımda yapıldı...yeni farkettim yayınlamadığımı
kalpli kalpli pek bi güzel oldular ya 

4 yorum:

  1. çok geçmiş olsun .

    çiçekler yine harika canım. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. canım öncelikle çok çok geçmiş olsun ALLAH şifalar versin yavruna inş, bunlar gelip geçici rahatsızlıklar üzülme RABBİM beterinden kötüsünden korusun her zaman,çiçeklerinde pek şeker olmuş bu arada ellerine sağlık canım sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun canım benim kızlarda hasta sanırım salgın var :(Aynen katılıyorum bu hafta eşim gece çalışıyor kızlar 3 gecedir uyumuyor nedense onlar evde yokken oluyor:(

    Keçe çiçeklerin çok hoş :)

    YanıtlaSil