10 Ocak 2012 Salı

keçe bileklik -pembe

 sarısını paylaşmıtım geçenlerde buda pembe olanı çok hoşuma gitti devamıda gelecek inşallah..
yakında anneme gitmeyi planlıyorum inşallah bir aksilik çıkmaz bu bilekliklerden renk renk yapıp ailedeki küçük cadılara hediye etmeyi düşünüyorum eminim çok hoşlarına gidicek
buarada size yeni tanıştığım bir blogdan bahsetmek istiyorum..
sevgili melike bana mail ile ulaştı..kendisi kişiye özel hediye paketi hazırlıyor çeşitli organizasyonlar yapıyor 
doğum günü vs.. partilerini düzenliyor ayrıntılarla sizin yerinize kensidisi ilgileniyor 
bir uğrayın derim ben çok beğendim doğrusu 
siz ne istediğinizi  nekadar ücret ödeyebileceğinizi söylüyorsunuz gerisini melikeye bırakıyorsunuz ...
 http://www.melpartystore.blogspot.com
bir bakın isterseniz yeni başladı bu işe ama şimdiden 2 organizasyon hazırladı ve çokda güzel tepkiler aldı..
eminim beğeneceksiniz

3 yorum:

  1. ellerine sağlık neclacığım yine harikalar yaratmışsın sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok şirin olmuş ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize saglik hersey okadar hoski sevgiyle kalin :)

    YanıtlaSil