13 Mart 2012 Salı

keçe çanta içi düzenleyici...papatya...

sinirliyim....
hemde çok ...
buaralar işlerim yolunda gitmiyor bir türlü...
ya ben burdan çok sıkıldım...
sevemedim gitti 
buaralar siparişlerimde hep bir sorun çıkıyor ...
ya vaktinde gitmiyor yada yanlış adrese..
allahtan müşterilerim çok anlayışlı hepsine buradan birkez daha teşekkür ederim sabırlı davrandıkları için....
benim hatam değil ki tamamen kargocunun hatası ve ilgisizliğinden kaynaklı durumlar....
en kısa zamanda bu kargo işine bir çözüm bulucam hatta bununla ilgili ciddi bir çalışma yapıyorum şuaralar...
aklımda çok güzel bir yöntem var ....
gerçi daha öncede dediğim gibi müşterilerimi çok titizlikle seçiyorum ...herkesle çalışmıyorum geri çevirdiğim okadar çok teklif var ki... ama ne yapayım benim burada öncelikli amacım para kazanmak değil zevk aldığım işi yapmak...
bu anlattıklarım gönderdiğim kargolarla ilgiliydi...
birde bana gelen kargolar var...
 sizce ne oldu.....?
burağa internetten kitap siparişi vermiştim benim keçeler ve  bikaç alışveriş sitesinden aldığım kıyafetler sizce nerde....?
bu siparişlerin hepsini annemin adresini vererek oraya gönderdim annemler büyükce bir koliye koyup bana yolladılar....
ama  8 gündür istanbulda gümrükte bekliyor....
akıllı kargocu yurtdışı gönderi şeklini seçince sonuç bu oldu....
bugün sabahtan beri bu işle uğraştım en sonunda hatanın kendilerinde olduğunu anladılar ve koli çıkış adresine geri dönecek inşallah... 
cumaya kadar gelir dediler ya bakalım ....
paranla rezil olmak böyle bişey sanırım.....
bunlar yetmezmiş gibi birde diş problemi çıktı başıma ....
fena halde ağrıyorlar ve ben burada adam akıllı bir dişçi bulamadım...
gittiklerim ya teknolojik açıdan çok geride yada uçuk rakamlar çıkarıyorlar karşıma...
sağlık güvencemizi kullanamıyoruz buralarda hem eşimden sağlanan hemde kendime ait özel sağlık sigortası buralarda işlemiyor...
buda demek oluyor ki bana türkiye yolu göründü....
cuma akşamına biletimi aldım diş işim bitene kadar memleketimdeyim.... 
....
okadar çok konuştum ki size yeni hazırladığım düzenleyiciden bahsedemedim bile....
dün akşam kalan son keçelerimi kullanarak hazırladım resmini çekerkende komşum aldı gitti ...
buralar böyle çalışıyorum ya bitirdiğim anda satılıyor...
çoğunun resmini bile çekemiyorum...
aklımda bikaç şey daha var keçelerim yeterse onlarıda hazırlıycam bugün ....
pasaja ekledim yine resmini isteyen olursa biraz geç olur ama haftasonundan sonra hazırlarım....
yakında pasajım indirime girecek haberiniz olsun...
elimde kalan ürünleride ekleyip satışa çıkarıcam gerçi çok fazla bişey kalmadı ama...
olanları çok daha düşük fiyata satıcam ki yeni işlere sıra gelsin dimi....
 

5 yorum:

  1. aa ben senin yurtdışında olduğunu bilmiyordum.
    Harbiden sinir bozucu durumlar.

    YanıtlaSil
  2. buda çok cici olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun...Hem diş probleminizden dolayı,hemde kargoda yaşadığınız sorundan dolayı..Birde elinize sağlık..Çanta düzenleyici sade ve şık olmuş..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun necla.Çok şaşırdım ben kıbrısı hiç böyle hayal etmemeiştim nedense daha avrupai düşünmekteydim hep nedense.
    Boşver her işte bir hayır var bak annenle kavuşursun .
    çok güzel olmuş diğeride çok güzeldi ellerine sağlık .
    sevgiler
    en kısa zamnda tüm sıkıntılardan kurtulursun inşallah.Öperim

    YanıtlaSil
  5. nilhan: hemde nasıl...


    1gül:teşekkür ederim canım

    kardeşler-nikahşekeri:saol canım

    sezobigo:öyleler canım hemde fazla avrupai görünüyor ama ellerine yüzlerine bulaştırıyorlar...
    türkiyede alıştığımız yaşam tarzından çok farklı burada hayat...dediğin gibi en güzel yanı 1 ayda olsa memleketimde olucam annemle
    bende seni çok öpüyorum tatlım

    YanıtlaSil