6 Ağustos 2012 Pazartesi

KEÇE KAPI SÜSÜ-TUNA

herkese keyifli ve bol kazançlı bir hafta diliyorum...
buaralar kapı süslerine fena halde takmış durumdayım elimde bugün bitmesini planladığım üç tane var model aynı ama renklerini farklı istediler.. 
bitince hemen yayınlıyacağım...
ayrıca bekleyen cumaya kadar bitmesi gerekende tam 4 tane...
bana kolay gelsin...
bu kapı süsümüzde özge hanımın tuna için istediği bir modeldi...
hazırlayıp teslim ettim ve çok beğenmişler..
hem özge hanım hemde tunanın annesi...
bende çok mutlu oldum tabi..
daha öncede tuna için hastane odasının kapısına asılmak üzere birtane hazırlamıştım bakmak isterseniz burada...
buda evinde odasına asılacak... 
keyifli güzel günlerde kullanmaları dileğiyle...
 

1 yorum:

  1. çok harika olmuş canım ellerine sağlık.hemde çok sevimli.sevgiler

    YanıtlaSil