1 Eylül 2012 Cumartesi

eylül ayı şanslı bebişi belli oldu........


elimde olmayan nedenlerden dolayı dün çekilişi gerçekleştiremedim...
bilgisayarıma bi haller oldu dünden beri uğraşıyoruz ama sorunu bir türlü algılayamadık...
sanırım pc pazartesi günü bir türkiye seyahati gerçekletirecek ...  
15 gün kadar sürebilir...
bakalım yarın kesin olarak belli olacak
emanet bir bilgisayardan yazıyorum...
sorun düzelene kadar da sizlere maalesef uğruyamıyacağım
telefondan işlerle ilgilenmeye çalışacağım....
ne oluyor anlamadım bir türlü ...
keçelerim bitiyor
bilgisayar bozuluyor...
yarım kalmış onlarca iş var
bekleyenler sıkılmaya başladı...
bukadar yoğunlukta ilk etkinliğe cesaret edemeyip katılamamıştım busefer gözümü karartıp aloneses in motif etkinliğne katıldım ama burada dün akşama kadar arayıp tarayıp bir türlü nako iplik satan bir yer bulamadım en sonunda ankadaki canım kardeşim imdadıma yetişip buldu yünleri pazartesi bana doğuru yola çıkacaklar inşallah...
ikiz olmak çok güzel....
çok konuştum yine...
şimdi gelelim çekilişime ...
busefer  katılanları küçük kağıtlara yazıp bir kaseye koydum  ve çekilişi burak yaptı ...hemde ben10 güçleriyle   :)))
çok hevesliydi kıramadım bende

katılanların listesi :

1: çiğdem
2:nurcan
3: hobihuzur
4:asosh
5:okuyan
6:edazr
7:tubanne

kazanan :
6 numarayla edazr....

teprik ediyorum kendisini....
en kısa zamanda bana mail adresimden ulaşabilirse ayrıntıları konuşup hemen hazırlamaya başlamak istiyorum....

ekim ayı için de yarın bi aksilik çıkmazsa başlıycam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder