3 Eylül 2012 Pazartesi

kapı süslerine devam....

herkese keyifli haftalar...
bilgisayarımızdaki sorun kısmende olsa giderildi ama ben hala endişeliyim umarım tekrar aynı sıkıntıları yaşamayız.. .
kapı süsleriyle başlıyorum yine bu haftaya ...
bu kapı süsüde zeynep hanım için hazırlanmıştı ...ama neredeyse 2 ay oluyor sizlerle paylaşmayı unutmuşum dün telefonla konuştuk kendisi çok sevdiğim dostum diyebeliceğim sayılı kişiler arasındadır...
hatırlatmasaydı öyle giderdi sanırım ...
neyse canım arkadaşımdan birkez daha özür diliyorum...
buarada ekim ayı şanslı bebişi için düzenlediğim çekilişim başladı katılmak isterseniz BURADA 
diğer kapı süsü modellerimi görmek isterseniz BURADA 


5 yorum:

  1. Yine çok güzel bir kapı süsü olmuş..Ellerine sağlık Necla'cım:)

    YanıtlaSil
  2. Renkler tam benim sevdiğim tonlar olmuş.Çok da şık durmuş.Eline sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Renkler tam benim sevdiğim tonlar olmuş.Çok da şık durmuş.Eline sağlık..

    YanıtlaSil
  4. her yaptığına beğeniyle bakıyorum arkadaşım ne yapsan güzel oluyor ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş renklerde çok güzel ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil