20 Eylül 2012 Perşembe

keçe organizer

pırıl hanımın isteği üzerine hazırladım bu organizeri...
evinde 2 tane afacan bıdık var...
kumanda ve telefonlarıda kurcalamaktan büyük keyif alıyorlar...
pırıl hanım çareyi böyle bir organizer yaptırmakta buldu...
salonunun renklerine göre kahve ve krem tonlarda hazırladım...
keyifli günlerde kullansın...
birde magnet siparişi vardı onuda hazırlıyorum bitince yayınlarım...
resim çok kötü farkındayım ama çok acele çektim kusuruma bakmayın...
bende kendim için böyle bir tane hazırlıycam inşallah onu daha düzgün resimlerim... 
birkaç gündür bloğumda bir sorun vardı yazılarım görünmüyordu dün düzeltebildim ve denemek için enson yaptığım kapı süsünü yayınladım...
hiç yazı yazamamıştım ...
dünkü kapı süsüm hemen sahibini buldu ve bugün yola çıktı...
sevgili tubanın kapısını süslüycek inşallah...
güle güle kullan canım...

10 yorum:

  1. Yolunu dört gözle bekliyorum:)Kapıya asarsam akıbetinden korkuyorum,o yüzden antreyi süsleyecek:)Organizer çok güzel olmuş ve iyi fikir,Pırıl hanım güle güle kullansın;ama benim gibi tembellere göre değil,zira ben ne bulsam başlarım bunun içine atmaya:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az kaldı canım kavuşmanıza..
      teşekkür ederim canım ...,
      bendede o kapasite var ama yapayım bakalım kullanıp test edeceğim bakalım nekadar amacından sapacak görürüz...:)))

      Sil
  2. Evet kumandalar sehpa üstü objeler tv ünitesi içi :) el uzatmadıkları yer yok ufaklıkların güle güle kullansın canım güzel olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım ... özel ilgi alanlarına giriyor ...
      teşekkürler ...

      Sil
  3. evet canım yaa biraz daha ışıklı olsaydı keşke ama inan böylede ne kadar güzel belli oluyo :)) emeğine sağlık..bol kazançların olsun neclacım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma canım ya okadar çok acelem vardiki makinayı bir türlü ayarlıyamadım...
      bidahakine inşallah...
      saol canım

      Sil
  4. Elin herşeye çok yatkın, imreniyorum sana, bu arada Tuba da çok güzel seçim yapmış, o kapı süsüne de bayılmıştım, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim
      evet bende çok beğenmiştim...

      Sil
  5. Organizer belliki tam bir toplayıcı görevini üstlenecek..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil