4 Ekim 2012 Perşembe

keçe kapı süsü-krem

en son yaptığım kapı süsü...
dikilmeyi bekleyen daha 12 tane var bakalım nezaman bitecek....
bu kapı süsünüde nasıl olur diye denemek için hazırlarken taslak halindeydi sahibini bulduğunda 
dün gece bitti yeni yuvasına gitmek için bugün yola çıktı bile...
yinede isteyen olursa emeksensin ve pasajda......
ayrıca mail adresimdende bana ulaşabilirsiniz...
yuncafe@hotmail.com
diğer kapı süsü modellerimi görmek isterseniz BURADA
buarada anketimi cevaplarsanız beni çok mutlu edersiniz...
kasım ayı için çekilişme katılmak isterseniz  BURADA 

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş bu kapı süsünde,dantele ağırlık vermişsin romantik olmuş,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. değişik oldu benim içimede sindi.. saol canım

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar iadeyi ziyarete geldim müsaitmisiniz...

    Necla hanım keçeleriniz en çok da kapı süsleriniz mükemmel ellerinize sağlık.

    Bende keçeyi çok denemek istiyorum yapılanlar çok hoşuma gidiyor ama bir türlü malzeme alıp deneyemedim, malzemelerimi alınca kapınızı çalarım artık.

    Ahşap konusunda herzaman yardıma hazırım ,bildiklerim kadarıyla anlatmaya çalışırım.

    Bende sık sık beklerim hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar romantik olmuş bayıldım buna elllerinize emeğinize sağlık çok güzel

    YanıtlaSil