28 Aralık 2012 Cuma

keçe kapı süsü-NEHİR

haftanın son günündeyiz ve yeni bir modelle karşınızdayım...
Zerrin hanım benim kıbrıslı bir müşterim kendisi okadar neşeli ve sıcakkanlı bir bayanki anlatamam.
yine bir arkadaşının yeni doğan kızına hediye etmek için bir kapı süsü istedi ve sadece ismi söyleyip gerisini bana bıraktı.
diğer kapı süslerindede tüm ayrıntıyı bana bırakıyor ve rahat çalışma imkanı sağlıyor bana. hal böyle oluncada böyle içime sinen modeller çıkıyor ortaya.
dün teslim ettim kapı süsünü istediği bikaç tane kapı süsü var ama bitmedi henüz .
nehir hanım dünyaya çoktan gelmiş bile..
bu kapı süsüde bugün kendisine hediye edilecek .
oyüzden önceliği bu modele verip bitirdim ve dün teslim ettim kendisine.
çok beğenildi ..
güzel günlerde kullanması dileğiyle....
diğer kapı süslerinide yeni yılda paylaşırım artık sizlerle...
sizde isterseniz emeksensinde satışta 
ayrıca bana yuncafe@hotmail.com dan ulaşabilirsiniz...
keyifli haftasonları...

3 yorum:

  1. Çok güzel olmuş Necla'cım..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker olmuş,ellerine sağlık:)Nehir ismi çok güzel bir isim güle güle kullansınlar:)

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık çok güzel olmuşlar.Yiğit in doğumgünü yaklaşıyor onun için keçeden birşeyler istiyorum.doğru yerdeyim ozaman.nezaman sipariş verebilirim çok yoğunsan şimdidien irtibata geçelim.sevgiler.

    YanıtlaSil