6 Mayıs 2013 Pazartesi

keçe magnet- yonca

 keyifli bir hafta olsun hepimiz için...
yine uzun bir ara oldu ama kusuruma bakmayın artık...
benim için çok yoğun,yorucu ve bir okadarda keyifli bir hafta oldu...
henüz işlerim hafiflemiş değil ama elimden geldiği kadarda yeni yazılar eklemeye çalışacağım...
bu magnetleri bu sefer oğluşum için hazırladım...
geçen hafta doğum gününü okulda kutladık.
henüz doğum günümüz gelmedi ama hem tayinci olduğumuz için hede burak çok özendiği için okullar kapanmadan minik bir parti verelim dedik. 
bizim için hoş bir anı oldu...
okulda uğurböcekleri sınıfında olduğu için bu şekilde magnetler hazırladım...
yanındada küçük birer hediyeyle arkadaşlarına dağıttık...

 buda hazırladğım magnetin yakından görünüşü
bıdığıma birde tac hazırladım ama okulda doğum günü için kullandıkları bir pelerin olduğunu bilmeden ikimizinde sevdiği renk olan kırmızıdan hazırladım.bilseydim mavi renk yaparım ama sağlık olsun... 
arkadaşlarıyla güzel bir gün geçirdi...
önemli olanda buydu...
nice mutlu ve güzel yaşlar diliyorum fındığıma...
şimdide evimizde vereceğim parti için hazırlanıyorum harıl harıl...
onuda sizlerle paylaşırım mutlaka...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder